Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2011 16:15 - Най-тъмно е преди разсъмване
Автор: clio Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1459 Коментари: 1 Гласове:
4



 Винаги тази мисъл ми е била странна и не стм я разбирала много. Сега започвам да я разбирам. Света е тъмен, черен, груб и всяко нещо е заплаха за теб и твоята сигурност. Ако обаче се абстрахираш от всички страхове и илюзии, стиснеш зъби и изчакаш още малко нещата може и да се раздвижат и да стане малко по-светло. За мен тази година беше една от най-тежките в самостоятелният ми живот. Цяла година се учих да съм сама със себе си и да съм доволна от това, което съм. Защо? За да мога да разбера колко по-добре ми е било. И за да разбера аз коя съм. Разбрах. Погледнах в огледалото. Не ми хареса каквото видях. Време е да го променя. 
Може би си прав, че трябва да се срути всичко преди да започнеш да градиш, но как градиш когато не знаеш как да поставиш основите? 



Гласувай:
4



1. mrgreen - Разбира се!
06.12.2011 16:48
Разбира се, че е така. Така е било, така е, и така ще бъде. Единственото, което се променя е нашето отношение :). Винаги, когато съм твърдял, че не мога повече, в последствие разбирам – че мога! Всичко това зависи от моето знание, или незнание. Проста работа :).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: clio
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70021
Постинги: 53
Коментари: 162
Гласове: 1957
Блогрол