Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2012 21:21 - 13 причини защо от Джей Ашър
Автор: clio Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1495 Коментари: 0 Гласове:
3



 Тъкмо прочетох една книга, която ме впечатли дълбоко. Може да не е много дебела или много известна, но "13 причини защо" на Джей Ашър, но авторът е успял да предаде действието много добре... особено последните няколко глави ме впечатлиха и почти успях да усетя какво точно е преживяла главната героиня. Може би защото въпросното вцепенение ми е познато от същите години бна които е била тя и историйте не са ми много далечни, но тази книга докосна нещо дълбоко в мен, което по принцип не показвам на света. 

Хареса ми много един пасаж:

You don’t know what goes on in anyone’s life but your own. And when you mess with one part of a person’s life, you’re not messing with just that part. Unfortunately, you can’t be that precise and selective. When you mess with one part of a person’s life, you’re messing with their entire life. Everything. . . affects everything. 

Заслужава си да се помисли поне малко на тази тема.


А книгата-няма смисъл да я описвам - ще кажа само, че си заслужава и ако  искате да видите част от нея-в сайта на хеликон има няколко странички, които можете да прочетете.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: clio
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69987
Постинги: 53
Коментари: 162
Гласове: 1957
Блогрол